CODIC RETAIL
PIONNIER IN DE OMVORMING VAN KOOPCENTRA IN BELEVINGSOORDEN
Onze visie
E-commerce, levering aan huis, online klantenbinding, streaming abonnement, betaling met smartphone… sinds enkele jaren worden de verbruikersgewoonten door elkaar geschud door de digitale revolutie.
Bij CODIC RETAIL zijn we ervan overtuigd dat de sector beschikt over een belangrijke troef: het aanbieden van innovatieve totale koopervaringen. In die zin maken we klantenbinding mogelijk voor grote merken. Op deze manier ontwerpt CODIC RETAIL een nieuwe « commerciële beleving», steeds meer in overeenstemming met de merken, de consumenten en de regio’s.
Bij CODIC RETAIL zijn we ervan overtuigd dat de sector beschikt over een belangrijke troef: het aanbieden van innovatieve totale koopervaringen. In die zin maken we klantenbinding mogelijk voor grote merken. Op deze manier ontwerpt CODIC RETAIL een nieuwe « commerciële beleving», steeds meer in overeenstemming met de merken, de consumenten en de regio’s.
ONZE REFERENTIE OPERATIES
B-PARK
Belgie
2008
M
ILOT SAINT-MICHEL
Belgie
1999
M
NOVALIS
Belgie
1999
BELLE-ILE EN ZÉNOBE GRAMME
Belgie
1995
M
LOUISE VILLAGE
Belgie
1994
M
GREEN COURT
Hongarije
2021
M
ROYAL-HAMILIUS
Luxemburg
2020
B’EST
Frankrijk
2018
CARRE D’OR
Frankrijk
2015
WHITE PARC
Frankrijk
2014
CARRE D’OR
Frankrijk
2015
65 CROISETTE
Frankrijk
2008
M
RUE D’ANTIBES – ESPACE FLORIAN
Frankrijk
2005
RUE DE RENNES
Frankrijk
2002
RUE SERPENOISE
Frankrijk
2000
M
RUE DE RIVOLI
Frankrijk
1998
M
GEMENGDE PROJECTEN
“
Onze projecten moeten voor zijn op de evoluties van de markt. Handel is zoals het leven, altijd in beweging!
”
Onze inzet
RETAIL VERBINDEN MET DE PLAATSELIJKE OMGEVING
CODIC RETAIL vertrekt van een diepgaande analyse van de omgeving en de markt om een ervaring op maat aan te bieden voor elk project. Voor ons komt het erop aan geen tegenstelling op te wekken tussen lokale en binnenstedelijke handel, tussen fysieke handel en e-commerce, maar wel om nieuwe commerciële en leisure bruggen te bouwen om de aantrekkelijkheid van elke site te versterken.
Onze knowhow
EEN STEEDS MEER INNOVERENDE
EN HYBRIDE RETAIL
EN HYBRIDE RETAIL
De verbruikers zijn overgegaan van het tijdperk van bezit naar het tijdperk van beleving. Ze tonen meer verantwoordelijkheid en zijn gaandeweg “consum’acteurs” geworden. Onze handelsruimten beantwoorden aan hun nieuwe aspiraties en bieden hen echt aantrekkelijke en milieubewuste bestemmingen. We wensen een gezellige sfeer te bevorderen, geschikt voor interactieve ervaringen voor de verbruiker. Deze wil van CODIC RETAIL legt het accent op vernieuwing en levert een innoverend kader op dat de nieuwe digitale aanbiedingen ter beschikking van de retailers steunt. Zo moedigen onze ruimten de ervaringen maar ook de omnichannel strategie aan om het offline en het online gebeuren te verzoenen in één zelfde verkooppunt.
CODIC RETAIL
DE TOTALE ERVARING
GROTE AANPASBAARHEID VAN DE RUIMTE
VEELHEID VAN KLANTENERVARINGEN
DUURZAME ONTWIKKELING EN MVO (MAATSCHAPPELIJK VERANTWOORD ONDERNEMEN)
TECHNOLOGISCHE INNOVATIES
200 000 de M²
HANDELSOPPERVLAKTE ONTWIKKELD
20
KOOPCENTRA
500
HANDELSPARTNERS
ONZE REALISATIES
SECTOREN
Home
Office
Retail
STAAT
ALLE
Gerealiseerd
In development
In ontwikkeling
LAND
ALLE
Belgie
Frankrijk
Hongarije
Luxemburg
Roemenie
Spanje